Prijzen variëren afhankelijk van de aard van de polis, de duur van de reis, de bestemming, de leeftijd en het aantal reizigers. Om na te gaan hoeveel een polis kost, dient u eerst de aard van de polis te selecteren, de verschillende data en de bestemming in te voeren en ten slotte op de knop te klikken om een prijsopgave te bekomen.
Om na te gaan hoeveel een polis kost:
Wij staan altijd tot uw beschikking om al uw vragen te beantwoorden.
U kan onze Welcome Desk contacteren van maandag tot vrijdag (8u30 - 17u) via:
Telefoon: +32 (0)2 290 64 68
Email: welcome.be@allianz.com
De informatiefiche van uw verzekeringsproduct (IPID) wordt toegevoegd aan uw bevestigingsmail samen met de algemene voorwaarden. U kan deze informatiefiche ook lezen in stap 2 van het verkoopproces, als ook op onze webpagina bij de algemene voorwaarden
Wenst u deze fiche per post te ontvangen? Neem dan contact met ons op via welcome.be@allianz.com met vermelding van het type en het volledige adres. Houd rekening met maximaal 14 dagen voor verzending en bezorging.
Voor wie langer dan drie maanden reist hebben we volledig aangepaste polissen. Wanneer u de wereld rondreist of een langer verblijf plant, bieden we u verzekeringsoplossingen op maat aan via ons netwerk van makelaars en reisagenten.
VIND HIER de gegevens van onze partners.
Bij een ongeval dient u of een derde partij ons onmiddellijk op de hoogte te brengen en in te lichten over de situatie waarin u zich bevindt. U geeft ons uw polisnummer door, de plaats waar u zich bevindt, een nummer waarop wij u kunnen contacteren en welke specifieke zorgen u nodig heeft. Om u het zo gemakkelijk en aangenaam mogelijk te maken kan u vanuit het buitenland bellen op onze kosten.
Onze diensten zijn 24/24u bereikbaar en dit 365 dagen per jaar:
Telefoon: +32 (0) 2 290 61 00
Email: assistance.be@allianz.com
Ja, ook deze schadegevallen worden behandeld, maar u moet er rekening mee houden dat, wanneer wij een schadeaangifte ontvangen voor persoonlijke bezittingen, wij de eigenaar toch enig bewijs van eigendom zullen vragen voor de verloren of gestolen goederen. Wij begrijpen volledig dat u misschien niet alle aankoopbewijzen van uw persoonlijke bezittingen kunt voorleggen.
Vaak is fotografisch bewijs, samen met garantiebewijzen, handleidingen, kwitanties of rekeninguitreksels voldoende.
Een schadegeval moet u binnen de 7 dagen melden, tenzij het om een toevallige gebeurtenis gaat of in geval van overmacht. U kan dit melden via:
Email: welcome.be@allianz.com
Telefoon: +32 (0)2 529 76 70 van maandag tot vrijdag, 8u30 - 17u.
Wij stellen alles in het werk om u een zo goed mogelijke dienst te verlenen en om u snel verder te helpen. Mocht u desondanks toch een klacht hebben, kan u onze dienst Quality contacteren op het emailadres: quality.be@allianz.com.
Veelgestelde vragen
Wij voorzien u graag van antwoorden op de meest gestelde vragen over de Allianz Assistance reisverzekeringen.
Voorwaarden
Alle documenten, van de algemene voorwaarden van onze reisverzekeringen, tot schadeformulieren, vindt u hier.
Contactgegevens
Indien u vragen hebt in verband met onze producten en diensten of over uw polis kan u altijd onze Welcome Desk contacteren.