Documenten

Op de volgende manieren kunt u contact met ons opnemen:
Wij zijn bereikbaar via Live Chat op werkdagen van 09:30 tot 16:00 uur
en telefonisch op werkdagen van 08:30 tot 17:00 uur

Zit u in een noodsituatie in het buitenland? Bel dan ons noodnummer (dag en nacht bereikbaar)

U kunt hier onze schadeformulieren en onze algemene voorwaarden downloaden. Onze medewerkers behandelen uw schadedossier binnen een redelijke termijn en zij staan altijd klaar om uw vragen te beantwoorden. Wij vragen u om steeds aandachtig de algemene voorwaarden te lezen, zodat u niet voor verassingen komt te staan en weet waarvoor u met welk product precies gedekt bent. Mocht u hierover nog vragen hebben of wanneer iets niet duidelijk is,klik op deze link  om met onze welcome desk contact te nemen.

U kan eveneens antwoorden vinden op de meest gestelde vragen op onze FAQ-pagina of bepaalde termen opzoeken in ons woordenboek.

Vanaf 25 mei 2018 treedt GDPR (General Data Protection Regulation) in werking. Deze wetgeving gaat over het beheer en de beveiliging van persoonlijke gegevens van Europese burgers. Als organisatie moeten wij kunnen aantonen welke persoonsgegevens wij verzamelen, hoe wij deze data gebruiken en hoe we ze beveiligen. Hier vindt u onze privacyverklaring met alle informatie.
 

Veelgestelde vragen

Wij voorzien u graag van antwoorden op de meest gestelde vragen over de Allianz Assistance reisverzekeringen.

Voorwaarden

Alle documenten, van de algemene voorwaarden van onze reisverzekeringen, tot schadeformulieren, vindt u hier.

Contactgegevens

Indien u vragen hebt in verband met onze producten en diensten of over uw polis kunt u altijd onze Welcome Desk contacteren.