Klachtenprocedure

U staat centraal
Klant is koning. En u bent onze klant. Neemt u de moeite om ons te laten weten dat u niet tevreden bent? Dan nemen wij dat serieus. Achteraf communiceren we het probleem met de desbetreffende medewerker en/of afdeling. We stellen alles in het werk om het in de toekomst te voorkomen.

Uw klacht is niet verholpen

Bent u niet tevreden met onze reactie op uw klacht? Neem dan contact op met de Ombudsman van de Verzekeringen via https://consumentenombudsdienst.be/nl en info@ombudsman.as 

Ombudsman van de Verzekeringen
de Meeûssquare 35
1000 Brussel

Veelgestelde vragen

Wij voorzien u graag van antwoorden op de meest gestelde vragen over de Allianz Assistance reisverzekeringen.

Voorwaarden

Alle documenten, van de algemene voorwaarden van onze reisverzekeringen, tot schadeformulieren, vindt u hier.

Contactgegevens

Indien u vragen hebt in verband met onze producten en diensten of over uw polis kunt u altijd onze Welcome Desk contacteren.