Ons eigen DataLab geeft inzicht in het gedrag van consumenten en hun persoonlijkheidsprofiel. Dit helpt ons bij het verbeteren van de customer journey.
Op de achtergrond zijn wij altijd aanwezig om het leven van uw klanten en medewerkers makkelijker te maken. Of ze nu thuis zijn, op het werk of onderweg.
Ons netwerk van deskundigen is aanwezig in 75 landen wereldwijd. Ook hebben we een krachtig netwerk van meer dan 900.000 toegewijde professionals.
fact 1
fact 2
Allianz Partners heeft een wereldwijd one-stop-shop platform gelanceerd, genaamd Allyz. Dit digitale platform helpt reizigers voor, tijdens en na hun reis met relevante producten en extra services.
Allianz Partners onthult de bevindingen van haar eerste International Vacation Index. In totaal hebben 9.000 mensen uit 8 landen in Europa en de Verenigde Staten aan dit onderzoek meegewerkt.
Maak kennis met Emma, onze digitale gezondheidsoplossing met AI-functionaliteit. Emma geeft 24/7 medisch advies. Dit platform verdiept klantrelaties en is beschikbaar op momenten dat de reguliere zorg minder bereikbaar is.
We integreren informatie in onze services. Op die manier zijn wij klaar voor de toekomst als het gaat om de reiservaringen die onze klanten hebben. Allyz bevat handige tools en veiligheidsinformatie. 
De limousine van een klant ging kapot op weg naar zijn bruiloft. Ons team belde elk sleepbedrijf en vond er een die de auto zou ophalen en hem zelfs naar de kerk zou brengen.
Een 10-jarig kind raakte in coma op een afgelegen eiland. We konden haar niet naar Australië brengen dus kozen we voor Auckland.
Allianz Partners and Bridgestone EMIA have agreed to join forces to co-create new offers and services.
Allianz Partners and Iberia extend their existing partnership for three years in 13 markets worldwide.
Dr Francois-Xavier Duchateau has been nominated to lead Medical activities